Ventrafiken debiter resor dubbelt |
|
|
|
|
under har vi utdrag från Facebook |
![]() |
Kunde jag få systemutskrift av all resor som vi gjode på 50 kort
sedan 17 juni 2024. Det ser ut att systemet producerar samma
utskrift trots att man clickar på "visa mer" Det som man ser verkar inte rättfärdigt. |
![]() |
|
|
From: MOLINE ANNA - VEN <anna.moline@ventrafiken.se> Sent: 24 October 2024 13:05 To: Richard Gronvius Cc: BOKNINGEN - VEN; Arnsby Matilda - VEN Subject: VB: en falskt debiterad bilresa, mängder av oegentlighevid
bokning Attachments: T33968912.pdf Hej, Tyvärr besöker
jag inte en okänd hemsida men jag har plockat fram listan på bilkortnummer
T33968912 där du finner bl.a. datum för bokningstillfälle och datum och
klockslag för resa. Överst finner ni hur många resor som köpts till kortet, hur
många som använts samt hur många som återstår. Med vänlig hälsning Anna Moline
Från: BOKNINGEN - VEN
<BOKNING@ventrafiken.se> Med vänlig hälsning
Bokningen
För information om
hur Rederi AB Ventrafiken behandlar personuppgifter se här. Från: richard.gronvius@ecolanum.com
<richard.gronvius@ecolanum.com>
Hej, Tack att du tittade på resorna, det finns mängder av oegentligheter
Jag har samlat en del fel på sidan www.venusia.se/ventrafiken_fel From: BOKNINGEN - VEN [mailto:BOKNING@ventrafiken.se] Hej! Vilken resa
skulle vara felaktig menar du? På kortnummer T33968912 är det dragit för två
resor den 25/9. En 12.40 och en 17.35. Jag kan inte se att det skulle vara
något felaktigt. Resan med
bokningsnummer 3567030 har du själv avbokat via hemsidan och den resan är också
tillbaka på ditt kort. Jag har kopplat
kortet till ditt kundnummer. Med vänlig hälsning
Bokningen Johanna
För information om
hur Rederi AB Ventrafiken behandlar personuppgifter se här. Från: richard.gronvius@ecolanum.com
<richard.gronvius@ecolanum.com>
Hej |